ЩО ТАКЕ ЗДОРОВ'Я І ЯК ЙОГО ЗБЕРЕГТИ

25.04.2015 14:15

Що таке здоров'я і як його зберегти - питання дуже актуальне. Багато хто, особливо зараз, задаються питанням, як зміцнити і зберегти своє здоров'я? Але перш ніж розібрати способи збереження та зміцнення здоров'я, варто задуматися, що, ж власне таке здоров'я?

Що таке здоров'я

У словнику, дається таке визначення терміна здоров'я - стан живого організму, при якому всі органи, і організм в цілому, здатні повністю виконувати всі наявні функції.

Іншими словами, здоров'я- це емоційний, соціальний, фізичний психічне благополуччя.

Під час всіляких урочистостей або святкувань у першу чергу ми бажаємо близьким людям здоров'я, потім вже любові, грошей і успіхів. Але часом навіть люди не зовсім розуміють, чого саме бажають, роблячи це спонтанно, віддаючи данину традиції. Адже бажати людини зберегти здоров'я, і підкріплювати це побажання рясним алкоголем - абсурдно, чи не так? А, не знаючи, що таке здоров'я, неможливо його і зберегти. Що ж впливає на збереження здоров'я?

На збереження здоров'я впливають:

- активний спосіб життя;

- генетичні фактори;

- охорона здоров'я;

- навколишнє середовище.

Спосіб життя несе найбільший вплив на організм і збереження здоров'я. Але частіше, цього не враховують і покладають турботу свого здоров'я на «авось», на досягнення в медицині, або на рахунок у банку з круглою сумою. Так, звичайно, медицина робить все нові прориви в охороні здоров'я, але якщо не вживати якихось дій самому, толку від новітніх розробок медицини буде дуже небагато. Тоді що ж допоможе відновити і зберегти здоров'я?

Поради для збереження здоров'я

Правильний спосіб життя - ключ до збереження здоров'я. Тільки ми, і ніхто інший можемо зробити своє життя повноцінним, його зберігши, або - зруйнувати курінням, алкоголем та іншими шкідливими звичками. Головним правилом, що сприяє збереженню здоров'я, є свіже повітря.

Багато людей працюють у закритому приміщенні. А на роботу і назад зазвичай їдуть на автомобілі, практично не буваючи на свіжому повітрі. По можливості влаштовуйте прогулянки або роботу на свіжому повітрі. Робити це слід якомога частіше.

Ще одним, безперечно, важливим принципом збереження здоров'я є вода. Бажано пити не менше 6 - 8 склянок на день, і будете почувати себе помітно краще.

Також, збереженню здоров'я сприяє повноцінний сон. За даними дослідження, оптимальним за тривалістю є 6 - 7 годинний сон. Повноцінний сон - основа повноцінного здоров'я.

Ще одним, необхідним для здоров'я людини принципом є зарядка. За тими ж даними дослідження, всього 15-20 хвилин зарядки в день, роблять вас більш здоровими і збільшують тривалість життя.

На жаль, такими питаннями як «що таке здоров'я і як його зберегти» задаються дуже небагато, або ж роблять це занадто пізно. Це дуже негативно впливає на середній рівень тривалості життя, і стан здоров'я в цілому.

Тому, варто якомога раніше почати дотримуватися цих простих, але здатних зберегти здоров'я принципів.

 

Андрій Торін

"Останній Бастіон"